Thursday, July 28, 2005

Malins lilla blogg om AIK

Hej!

Nu kommer många säkert tänka vad en tjej som jag kan veta om AIK! Men frågan är egentligen vad jag inte vet! Jag är annars en rätt vanlig tjej med stor passion för Fotboll allmänt och AIK. Favoriterna är Fredrik Ljungberg och i AIK Niklas Sandberg och Mattias moström.

Tycker att säsongen har varit över förväntningarna och att det ser riktigt riktigt bra ut med Norling som jag har stor respekt för. tror att han är rätt man att ta tillbaka AIK till toppen igen med sina spelideér och sitt lugn. dessutom har han lyckats extremt bra med stämningen i truppen som är bättre än någonsin! Norping hemma den 8 . Inga matcher är lätta matcher. men som AIK har spelat de sista tolv matcherna finns det inte ett enda lag i superettan som kan stoppa dem. eller har jag fel?

Angående Tamandi så är jag en av dem som inte är hans största fan precis och tycker inte att han gjort många bra saker i AIK tröjan men hoppas verkligen att jag ändrar denna uppfattning innan säsongen är slut!

/ Malin

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är bara att hoppas att Norling är den som verkligen vill ha Tamandi.

4:31 PM  
Blogger Malin said...

Det är Norling som vill ha tamandi det har jag fått veta av källor inifrån.

4:35 PM  

Post a Comment

<< Home