Tuesday, August 23, 2005

Knas

Nej jag har inte gått upp i rök, bara internet som inte fungerar hemma! Men så fort det funkar igen så ska jag fortsätta blogga för fullt.

Kan ju bara passa på att tillägga att jag var sjukt nervös under hela matchen mot BP, bet på naglarna och hoppade som en jävla galning. Dessutom övergår det mitt förstånd hur Norling kunde byta ut Rubarth!?!?! Enligt mig så var han en av de Aik:are som var någorlunda bra i första halvlek.. Men jag säger bara Boateng, ÄNTLIGEN så visar han vad han egentligen kan göra och hur han egentligen kan spela. Äntligen får jag se den Boateng som jag på träningarna sett stundtals och som jag såg när han spelade för phanatinaikos (eller hur det nu stavas) När de spelade mot Man utd och han briljerade på mittfältet! Men tanken slog mig igår, att om han fortsätter spela såhär så kommer han vara såld innan vi ens hinner säga Allsvenskan.
Jag har gillat Boateng skarpt ända sen han kom till AIK och stundtals har det känts som att jag var den enda, men jag har sett hans riktiga jag så många gånger och ändå har han inte visat det på matcherna förräns nu. Det är bara o buga och bocka för Kung Boateng!

Trodde inte att det var sant när Arash äntligen gj0rde mål.. hoppade o skrek som en jävla dåre hahaha men det ag vill veta är hur fan kan man skjuta i RIBBAN när man inte ens står en meter ifrån mål? trodde jag skulle bli galen asså.

De spelade inte bra asså, men det är riktigt starkt gjort att de kunde vinna iallafall!


Mot allsvenskan 2006!

Ciao!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det finns de som har varit värre på att missa målet, när svrige spelade en träningsmatch mot Italien i början på 70-talet så blev en italienare fri ett par meter mitt framför målet inte en spelare i närheten, så han tänker att han skall göra det snyggt och lättar upp bollen för att dra in den på volley och skjuter över!

12:29 PM  

Post a Comment

<< Home