Thursday, January 05, 2006

tråkigt

Läste för ett par dagar sedan att Gabbe är klar för mariehamn. det bär faktiskt emot att skriva det, har alltid tänkt mig att Gabbe ska bli en ledande spelare i AIK. Tyvärr blev det inte så nu men jag hoppas verkligen att det går bra för honom där i Finland :)

Mest svider det dock att Ante inte är kvar i laget, han var och är fortfarande min favorit. Han var stark, snabb och duktig med bollen.. synd att han inte fick chansen att visa det oftare bara. Jag tyckte verkligen att när han väl fick spela så var han nästan alltid en av de bästa på planen, han är en slitvarg och det är det som laget behöver. istället för finlirande spelare som hellre sitter på stureplan och dricker latte. Men samma sak där, jag hoppas att han gör riktigt bra ifrån sig i väsby och att han snart, väldigt snart kommer tillbaka till AIK.. Ante jag sakna att ha dig där på planen redan!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home