Friday, March 17, 2006

Äntligen Helg!

Äntligen fredag :)

Det har varit en lugn fredag, kom hem runt 11 och vilade tills klockan halv fyra sen har jag bara slappat =)

Jobba på morgonen innan jag och H tänkte dra iväg på Antes match :)

Måste verkligen jobba undan lite den här veckan, har skjutit upp på allting så otroligt länge nu som vanligt. att jag aldrig lär mig :(


Jag längtar så otroligt tills allsvenskan drar igång :) Tittade på lite gamla derby bilder igår och jag får rysningar bara vid tanken på ett fullsatt råsunda och den sjungande AIK klacken! Längtar längtar längtar! Vet inte hur chanserna ser ut att faktiskt vinna mot Djurgården.. men bara känslan är otrolig.. man är alltid lite nervös hela dagen sen när man väl sitter där på råsunda med tifona och jublet när spelarna går in på planen är obeskrivlig och jag får rysningar bara av att tänka på det! Snart så är det dags igen :D


You'll be in my heart, Våran låt :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home