Friday, April 21, 2006

Fredag kväll

Skönt med fredag, men måste jobba hela helgen nästan.

Träning imorgon på morgonen dock, sen förbi skytteholm för att kolla Väsby - trelleborg på söndag =)

Var och tittade på AIK:s sv cupen match igår också.. laget bestod av reserver.. men det såg stabilt ut i andra halvlek.. stor eloge till Per Karlsson och Kristian Haynes!


hahaha folk börjar bli grymt irriterade på att jag försvarar ante nu haha :) Men jag har verkligen alltid tyckt om honom.. och jag har sett honom spela hur länge somhelst nu och det känns inte som att folk har fått se vad han verkligen kan.. han är så mycket mer än bara en skadad spelare! och jag saknar honom verkligen i AIK tröjan! Han kan ta Dulees plats :)

Jag erkänner för alla er som pikar mig för kommentarerna om Wilton och Andreas att wilton gjort ett fantastiskt jobb i AIK tröjan nu! Men jag ser gärna Andreas istället för Hulsker eller Dulee!


Roligt att det har gått så bra för Niklas Sandberg som det gjort! Har tyckt om honom i två år nu och väntat på att han ska få göra mål igen och äntligen kom det =) tycker han spelat stabilt och bra.. även om han tabbar sig och är lite långsam ibland :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home