Friday, March 23, 2007

FREDAG

Idag är det fredag och jag ska mysa lite med middag och vin med Stella :)

-

Imorgon ska jag och min kompis mimmi åka till solna och kolla på vasalund mot sirius. Där Andreas Eriksson nu spelar, han har varit en utav mina favoriter nu sen han spelade i Cafeét och det ska bli riktigt roligt att se honom spela igen. :)

dessutom så spelar dem på brunna ip i botkyrka på Onsdag och även då skall jag försöka vara på plats för att se Eriksson och Hoch spela igen.

Jag hoppas verkligen att det kommer bli en bra säsong för Eriksson och att han kanske till nästa säsong få komma tillbaka till Gnaget, för trots det slagkraftiga laget som de nu är tror jag att han skulle kunna tillföra en hel del till laget.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yeah! go ante!!!!

8:07 PM  

Post a Comment

<< Home