Friday, July 29, 2005

Sjuka förutfattade meningar

Folk tycks tro att alla tjejer som gillar AIK har ett maskulint utseende, tatueringar och dricker öl typ. har fått den uppfattningen av många människor nu o jag e trött på det!

Jag är en ganska typisk tjej, tjej eller vad man ska säga, med stor passion för kläder, mode och smink! jag är inte särskilt maskulin av mig mer än att jag tycker om att äta haha men vem gör inte det? Jag är lång, blond och klär mig gärna i ljusa pastellfärger då min favoritfärg är rosa. kan man inte heja på AIK då eller?


Btw så har jag också fått höra ett antal gånger att AIK spelarna inte har tjejer till flickvänner utan att de är pinuppor. Jag har sett de flesta av flickvännerna och urtypen för en AIK spelares flickvän är typ lång, blond färgat långt hår, smal, med gucci eller louis vuitton väskor, modernt klädda ja en classy version av paris hilton! o många undrar (speciellt tjejer) varför spelarna väljer dessa "barbie dockor" framför mer vanliga tjejer eller vad man ska säga och svaret är enkelt. för att de har valmöjligheten! de har flickvännerna med utseendet de flesta tjejerna drömmer om! Så allt handlar om avundsjuka.. Jag skulle inte ha något emot att se ut som de gör.. men jag är jag o det funkar det med!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu

9:43 AM  

Post a Comment

<< Home