Tuesday, August 23, 2005

Tamandi.

Det råder ytterst delade meningar om värvningen av den nygamla spelaren Jimmy Tamandi, Jag står för att jag tycker att det är en katastrofal värvning. Varför ta tillbaka någon som man nyss blivit av med? Sen så kanske han har utvecklats i Italien o bla bla bla. Men hur mycket fick han egentligen spela där? och när jag nu såg honom mot Bp i Lördags så var det samma gamla Tamandi som skickar iväg bollarna hur somhelst utan någon somhelst tanke bakom det.
Nu ska väl även nämnas att ingen av spelarna förutom Boateng var särskilt bra i den här matchen men iallafall. Varför ta tillbaka en spelare som man gjort så mycket för att bli av med??

Såg att Kissen satt på läktarn och han måste väl vara nöjd nu när hans "supervärvning" äntligen börjar visa framfötterna.

Jag tycker om Kissen, det har jag gjort hela tiden han är en jätte trevlig kille som egentligen aldrig fått en riktig chans att visa vad han kan. Det var ju trots allt Sanny som hade det sista ordet vad kissen än gjorde. Hade Kissen bara fått bestämma själv så tror jag att han hade gjort ett kanon jobb. Sen tycker jag iofs som de flesta att det är tragiskt att han nu arbetar för Assyriska. Men hallå människan måste väl tjäna pengar på något sätt.

Boateng är kung!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nja, Kissen fick allt ett flertal chanser tack vare kapitalet från Agent 03. Dessutom tycker jag inte att han skötte mediabiten på ett bra sätt. Det verkar som att han retade upp många i laget där.

9:18 AM  
Blogger Brf Regeln 6 said...

Håller med, Kissen skötte media väldigt dåligt, dessutom fick Sanny reda upp en del misstag från kissens sida - men om han skulle få tid att utvecklas så skulle han vara väldigt nyttig för AIK, hans öga för talanger tror jag klart på. Att han var en trevlig person ser jag som irrelevant men otvivelaktigt...

:-)

4:10 AM  
Blogger Malin said...

Kissen har absolut ett öga för talanger och hade inte sanny stoppat honom i vissa lägen så tror jag att han hade fått hit både två o tre riktigt bra spelare.

11:24 AM  
Blogger Brf Regeln 6 said...

I vilka lägen blev kissen (börjar bli trött på det smeknamnet:) stoppad av Sanny? Ibland får man uppfattningen av att du har en läckande källa i närheten - sant? Härligt med seger idag - helt underbar match, o vilket inhopp av Hogge! Kanske kan han åter väckas till liv:)

Är du rastlös kan du kolla in min senaste blogg: http://handelserilivet.blogspot.com

Berättar helt enkelt om sjuka grejer som faktiskt händer mig (obs, inte nödvändigtvis med AIK-anknytning)

Ha det bra, hoppas tennisen gick lika bra som gnagets match:)

/mb

8:09 PM  
Blogger Malin said...

ska kolla bloggen ;) Ja hoch var riktigt bra när han kom in. Men Boateng, vilket spelregister han visar upp! Kung!

3:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Malin: Om Sanny stoppade Kissen i vissa lägen var det väl i så fall något positivt? AIK hade ju redan värvat för långt mer än man hade råd.

1:16 PM  

Post a Comment

<< Home