Wednesday, April 18, 2007

Göteborg - AIK

Igår klockan tio i sju satt jag hemma hos min pappa redo för försnacket inför matchen borta mot göteborg, vi hade laddat upp med middag och en massa goda tillbehör. Försnacket börjar och allting är perfekt! Tills avsparken bara är sekunder ifrån.. då hela skiten bara försvinner! i en kvart satt vi och ringde till com hem som hela tiden skickade oss vidare till kundservice där vi hamnade som nr 47 i kön!

En kvartg senare kom matchen iallafall igång och nästan direkt blev det mål åt fel håll. Då var jag arg! Det fanns ju ingen struktur på spelet för fem öre.. men SEN så började de spela som ett lag och räddningen stavas WILTON! som han spelade igår, helt enkelt grymt!
Och Tjerna och Pavey, vad de sprang! De var som två tåg som bara fortsatte gå åh herregud vad jag är stolt att vara AIK:are!

Nu är jag så himla grymt taggad inför derbyt nästa vecka, biljetterna är inhandlade och det är bara att börja uppladdningen!

Igår så bokade vi även biljetter till en spanien resa till i sommar och jag är NÖJD :) det ska bli mysigt att äntligen få åka iväg igen! Grymt!

-

Praktik nästa vecka och tre veckor framåt, det ska bli riktigt roligt och skönt att komma ifrån skolan och få göra något annat ett tag.

Den här veckan vill jag träffa min Persika, ska ta och ringa till henne ikväll och tvinga henne att träffa mig :)


Det går bra nu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home