Friday, July 29, 2005

Min blogg ett dåligt raggningsförsök?

Roligt att vissa på gnagarforumet störde sig så mycket på min blogg, helt otroligt! Att min blogg var ett raggningsförsök var det roligaste jag hört på länge, jag är faktiskt inte så desperat att jag raggar på internet via en blogg. Hela grejen med bloggen är bara att jag tycker om att skriva om AIK och om allmänna saker. Dessutom var grejen med mitt utseende bara för att visa de som kommit med antydningar om att tjejerna som gillar AIK är maskulina, har en massa tatueringar och dricker öl har HELT fel. (Inget fel med att vara så)
Nu har ni fått uppfattningen om att jag är typ värsta Paris hilton wannabe eller nåt men då har ni helt fel men tro det då.

Men jag tyckte att det var roligt ändå att jag fick många kommentarer om att min blogg var rolig och söt, det är väl bara att tacka och hoppas ni fortsätter läsa den :)

Men vill ni kommentera något så är det bara att skriva, jag hör gärna folks åsikter.

ciao

0 Comments:

Post a Comment

<< Home