Thursday, August 04, 2005

Härligt!

Var uppe till tre igår och städade och fixade i mitt nyrenoverade rum, det blir så himla bra! Precis som jag vill ha det, det mesta går i vitt och det ser så jävla fräscht ut! Dessutom är det helt nystädat så jag älskar det! Även fast det inte är riktigt klart ännu så börjar det se ut som ett rum iallafall, alla flyttkartonger är borta och allt ser bara så fint ut! Massa ljus också.

Skrev mitt första riktiga inlägg för Bloggen Gnaget & Jag idag, det var kul.. hoppas folk tycker om den.

ska nog shoppa imorgon! Ska bli så härligt, och jag ber att de kommer med mina pengar idag så att det blir av. Kan fika med min faster också som jag lovade då. En hel dag på stan låter bra!

På Måndag är det äntligen match igen, tror absolut att de kommer att vinna! Lite synd att Östhlund är avstängd bara men kanske får Boateng chansen då. Han var tydligen bäst på träningen för ett par dagar sedan så hoppas han kan visa sig ifrån sin bästa sida mot Norping ifall han får spela. Tre poäng Boateng!!!

Ciao!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home