Saturday, July 30, 2005

Trött på denna värme på nätterna

Det är ju så sjukt varmt att man inte kan sova! det kan vara varmt på dagarna och svalt på kvällarna!

Blev big stuff Om hochen på stureplan på gf, och det jag menar är inte att spelarna inte ska få gå ut. Men de får liksom göra det när de är lediga och inte när de har träning kl 10 dagen efter om de inte kan prestera lika bra med en baksmälla dvs (tvivlar på det). Jag hittade typ 5-6 olika bilder från olika tillfällen från köket och sturecompagniet på Hochen och Moa på sthlmvip. Dessutom så äre ju så att alla spelare går ut (såklart!) Och jag har egentligen ingenting emot att de går ut dagen före träning heller, vill de ha världesn baksmälla så fine liksom. men de ska knna prestera lika bra med eller utan baksmälla isåfall.
jag har absolut ingenting emot hoch för jag vet att de flesta yngre spelarna är sådär.

Sen vet jag att detta inte har något med själva fotbollen att göra men jag tycker att det här med "kändiskapet" elr vad man ska säga har stigit iaf en spelare långt över huvudet!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home