Saturday, July 30, 2005

Älskar?

Det här har absolut inget med AIK att göra utan om nåt en person som är 8 år äldre än mig idag sa.

"Jag älskar dig"

han vet inte ens vad kärlek är och när han är kåt så älskar han helt plötsligt mig . jag förstår det inte? jag blir så irriterad. Han charmade mig från början ja absolut men skenet bedrog han var en person när andra var med och en annan när vi var ensamma. det kanske är så här killar i den åldern är vad vet jag men det trodde jag aldrig om honom. vi har inte träffats på sex månader o det finns en anledning till varför o nu säger han att han älskar mig jag förstår inte?

Klart som fan att jag behandlar honom annolrunda mot vad de andra tjejerna gör.
De andra tjejerna är som han och vill bara ha en sak. jag strävade efter att komma närmare inpå än så. men men.

Jag älskar inte dig tillbaks.
Over and out!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home