Friday, August 05, 2005

Jag är Gnagarforums Ebba von Sydow

Tobias:

AIKprinsessa >>> Kan inte du i egenskap av GF:s Ebba von Sydow ge oss prognoser kring ponchons framtid, vad som gäller i höst, vad som inte gäller i höst och om det är köp eller säljläge på aktier i Skantz distribution och Differenzia.


haha jag tar det som en stor komplimang att bli jämförd med Ebba von sydow även om det inte var menat som det! :)

Folk tar inte mig seriöst för att jag skriver om smink och kläder vilket är galet! Jag skriver om AIK också, när jag tycker att jag har något att skriva.. tex. om jag tänkt på nåt speciellt om AIK så skriver jag ner det. Vad är problemet liksom?

5 Comments:

Blogger Brf Regeln 6 said...

haha, du får inte ta åt dig - ge tillbaka istället! Dina åsikter om AIK tar vi på lika stort allvar som någons, men retas kan man ändå göra:) Du får väl kalla Tobias... tja, hitta på ngt bra bara

8:43 PM  
Blogger Malin said...

haha jag kan inte låta bli att ta åt mig lite :P men det var en stor komplimang att bli kallad ebba von sydow :)

8:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nej vafan ärligt, nu när du är öppen med att denhär bloggen faktiskt inte bara handlar om AIK så fattar jag inte vad folks problem är (även om det kan vara lite kontigt att länka till den från gf). Man ska väll tillåtas ha ett liv utanför AIK. Och du är ju snart arton, och då tycker man om kläder, smink och inredning, det är bara som det ska vara ! :)

12:23 AM  
Blogger Brf Regeln 6 said...

Men ingen h a r ju problem med den här bloggen! Ingen stör sig! Alla "medsystrar" därute måste väl ha insett vid det här laget att desto mer en kille tycker om någon, desto mer retas han. Det är ju ett axiom lika sant som det är dumt!

och Malin - personligen tycker jag att du ska ha svart volangkjol, men med gult spetslinne! Svartgult sidenband i håret också - bättre än så blir det inte:) men men, det är ju jag, lycka till:-))

10:36 AM  
Blogger Malin said...

hahaha tack tack!
Nja tror det blir ljusblått iaf faktiskt :)

10:56 AM  

Post a Comment

<< Home