Monday, May 08, 2006

AIK - Elfsborg

Sitter här och vet återigen inte vart jag ska börja eller vad jag ska säga.. besvikelsen är enorm. Man kan se det på två sätt.. Vi fick med oss en poäng från ett lag som är en av guldkanditerna eller vi spelade ut dem under i stort sett hela matchen och förlorar två poäng på jävla skit mål. Jag ser det på det andra sättet.

jag har svårt att glädjas åt EN poäng när vi spelade ut dem totalt och var så grymt mycket bättre! Dessa spelare som förra året spelade i superettan spelade ut ett lag som är favorittippat.. jag fortsätter att vara imponerad av det fina spelet som de presterar men det är synd att de viker ner sig som de gör på slutet.

jag kan ta en förlust men jag kan inte ta en förlust på det här sättet.

Hoppas det känns lättare imorgon sova nu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home