Saturday, July 30, 2005

Utebliven shopping

är så trött på att behöva rätta mig efter andra! Han kom inte med mina pengar! bäst för honom att jag får dem innan imorn så jag kan shoppa då istället.

Blir galen annars! Måste ju få spendera lite pengar o uppdatera garderoben med höstens mode =)

sitter och tittar på thailand- Real madrid direkt på sportexpressen.. real leder med 2-0! undrar hur det blir med figo, om han går till inter eller inte. jag tycker att han fortfarande är en spelare med hög lägsta nivå och jag tycker absolut att han borde få spela. Även om han inte är samma spelare som han var för två-tre år sedan. är riktigt imponerad av Beckhams defensiva arbete, han gör det riktigt riktigt bra!
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det gick inte att skicka pm via gf, så jag skriver det här istället:
Hmm.. uttryckte mig kanske lite konstigt. Men eftersom det bor en stor feminist och besserwisser i mig så kunde jag bara inte låta bli att bli lite engagerad. Om du vill bli sedd som en kunnig tjej och vill lämna ett seriöst intryck så anser iallafall jag att det inte är så smart att gå in med en attityd som säger att du verkligen har något att bevisa. Du försvarar dig för något som du inte ens behöver försvara dig mot. Typ: "Jag gillar fotboll sjukt mycket, men tro inte att jag är ful!" Det är så trisst att man som tjej ska behöva göra så så. Jag tror att det är lättare att bli rättvist behandlad om man bara inte låtsas om att det är något konstigt att gilla fotboll när man är tjej. För om man medger att det är annorlunda så skapar man ju en klyfta. Och det var väll inte det man ville?

4:41 PM  
Blogger Malin said...

Jag förstår vad du menar, men anledningen till att jag skrev om mitt utseende var för att jag fått extremt många dumma kommentarer på nätet om att Tjejer som gillar AIK är såna som inte är särskilt feminima osv och jag menar absolut INTE att jag är särskilt snygg heller. för det tycker jag inte.
Men jag håller med i mycket av det du skriver.

4:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Härligt! Man vill ju inte "bråka" med i princip den enda tjejen som finns på forumet förutom jag.

5:06 PM  
Blogger Malin said...

haha nej såklart inte :)

5:07 PM  

Post a Comment

<< Home