Wednesday, April 26, 2006

Dagen med stort D

Borde verkligen egentligen arbeta.. men tar och skriver lite här först om mina tankar och funderingar inför derbyt. :)

Jag var på träningen idag klockan tio, de joggade runt banan och lekte mest. Det är en otroligt god stämning i truppen och roligt att se att även unga spelare som Pierre Bengtsson har kommit bra in i laget. Per Karlsson tränade även med laget idag. Mjällby gjorde några snygga tunnlar som imponerade och Boatengs teknik går inte att klaga på, svenskan däremot.. "nämen förfan" haha :)

Alla i truppen var närvarande, även Hulsker var där men han sprang ute i skogen istället för att delta i gruppövningarna. Måste säga att den annars så lugna Mr Norling såg lite nervös ut =)

Mycket journalister och fotografer var där, en av kamerorna låg på marken och Derek tog genast upp dne och låtsades fota de andra spelarna.

Jag ser fram emot derbyt imorgon som bara den, har väntat hur länge somhelst nu och imorgon är dagen äntligen här! Matchtröjan på :) Jag tippar 2-1 till AIK och tror att Wilton och Nicklas Carlsson gör målen..hoppas jag har rätt!

grymt kul med 35 tusen på läktarna också kommer att bli en grym känsla :)

ALLA TILL RÅSUNDA :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home