Sunday, May 14, 2006

Andreas "Ante" Eriksson

Väsby spelade bortamatch igår mot Ljungskile, Väsby förlorade med 1-0 och återigen var det ett Väsby utan den skadade Andreas Eriksson. Genast så skriver folk ner honom om att han är en glaslirare och att han var en dålig värvning för väsby osv osv.

Jag vet att folk inte uppskattar att jag försvarar honom, men jag blir så fruktansvärt arg när folk skriver ner honom som de gör. Andreas är en fantastisk spelare med otroligt många fina kvaliteer och när han väl spelar så har han visat dem! Det jag tror är problemet är att han lirar för fort efter skadorna. För han är en grym spelare och det kan ingen säga någonting om.. för det är inte min åsikt.. det är fakta. sen att han är otroligt skadebenägen det är en sak. Men allting är ju knappast hans fel. Smäller det så smäller det och då blir man skadad. I det stora hela så handlar det om OTUR och att han gått på för hårt för fort efter skadorna.

Just nu är min allra högsta önskan att han ska få bevisa för alla det jag redan vet: att han är så otroligt mycket mer än en skadad spelare genom att avgöra mot Malmö ff på Torsdag.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Håller med dig fullständigt!! Han får ta alltför mkt skit för sånt han inte kan rå över. Han har långt mkt mer "glöd" i sitt spel än de flesta! Det är ju inte direkt så att han vill bli skadad!

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Håller med dig fullständigt!! Han får ta alltför mkt skit för sånt han inte kan rå över. Han har långt mkt mer "glöd" i sitt spel än de flesta! Det är ju inte direkt så att han vill bli skadad!

2:04 AM  
Blogger Malin said...

Precis! Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka från sin skada snart och kan bevisa för folk hur duktig han egentligen är!

9:00 PM  

Post a Comment

<< Home