Wednesday, May 17, 2006

Onsdag kväll

Ja då var det Onsdag kväll igen, tiden bara rinner iväg!

ja vad har hänt.. mjällby har lagt av. Hm vad ska jag säga om det.. Han har aldrig varit en favorit.. jag beundrar hans AIK hjärta enormt och hans vilja att komma tillbaka men jag föredrar Niklas sandberg framför mjällby alla dagar i veckan! jag tycker inte att man ska spela med en spelare som riskerar att bli idrottsinvalid.. när man har en ändå "ung" spelare som alternativ. Nu kan man kanske inte jämföra Niklas med mjällby.. för niklas kommer inte komma upp i hans klass någonsin.. men jag ser hellre än ung spelare som har en lång karriär framför sig än en gammal räv som mittback i AIK. Men som sagt Mjällby har aldrig varit någon favorit.

AIK hjältar för mig är Krister Nordin, Nebojsa, Norling och Andreas Andersson.. :)


Väsby - Malmö imorgon.. är inte längre helt hundra på att jag hinner förbi vilunda imorgon kväll tyvärr har deadline för allt arbete på fredag och har inte ens kommit halvvägs.. Men jag hoppas jag hinner! Däremot är jag väldigt besviken över att Andreas inte får chansen att spela pga skada igen. Kan inte vara lätt att vara skadad så mycket, dt måste ta enormt på honom!

Oc om en halvtimme.. sen arbeta hela kvällen och natten igen.. får aldrig sova nu förtiden

men men sova får man göra när man är död

ciao

0 Comments:

Post a Comment

<< Home