Wednesday, June 28, 2006

Derek Boateng

Jag har alltid tyckt bra om Boateng, han är rolig, framåt och enormt duktig. Jag fick se matcher med honom då han spelade mot Man. utd och hur han dribblade förbi Keane och scholes som om han aldrig gjort något annat ..

Hans försök till svenska och hans relativt dåliga engelska.. ja vad ska man säga. det finns Ingen som Derek Boateng. Han tycker jätte mycket om min lillebror och hans små försök till att säga Marcus blir ofta Markoos :)

Idag spelade han mot världens bästa spelare och han gjorde det bra :)

Men när de visade hur han går fram till brassarna innan matchen så brjade jag gråta av skratt, vilken profil! han är så skööön! Och emerson bara tittar efter honom och undrar vem fan han är hahahha :) GRYMT!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej lilla gumman,
Du är så söt med din fotboll.
Hoppas du får en bra sommar
kram
Viktoria

10:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

visst var det underbart! kan se klippet hur många gånger som helst! jag kallar också min marcus för makoos btw. hum, jag och boa kanske är släkt på någe vis?

1:26 PM  
Blogger Malin said...

haha jaa har sett klippet typ tjugo gånger nu :) haha jaa kanske =)

4:34 PM  

Post a Comment

<< Home